Luge OÜ
Aadress: Võnnu 38, Haapsalu 90504, Läänemaa
Registrikood: 14660102
KMKR nr: EE102430714
Arveldusarve: EE227700771003616607 (LHV Pank)
Telefon: +372 5645 9900
E-post: pood@kaemus.ee
ÜLDISED TELLIMISTINGIMUSED
Üldised tellimistingimused kehtivad internetilehel www.kaemus.ee (edaspidi nimetatud Kaemus või E-pood) tellimisel tekkivate õigussuhete kohta. Kaemus on Luge OÜ poolt registreeritud kaubamärk. Lisaks käesolevatele üldistele tellimistingimustele reguleerivad Tellija ja Kaemuse vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusnormid, Kaemuse Privaatsuspoliitika (klientide isikuandmete töötlemise kord, edaspidi Privaatsus), E-poe Toodete hinnakiri ja väljakujunenud head tavad. Toodetele kehtib kaheaastane garantiiaeg, mis algab kohe, kui olete kauba kätte saanud. Käesolevate üldiste tellimistingimuste, privaatsuspoliitika ning kehtiva hinnakirjaga on võimalik tutvuda aadressil www.kaemus.ee.
1. TOODETE TELLIMISE KORD
1.1 Toodete tellimiseks ei pea Tellija registreerima end Kaemuse E-poe kasutajaks. Registreeritud kasutajal on võimalik vaadata oma ostuajalugu ning koostada oma soovinimekirja raamatutest ning saada osa registreeritud kasutajatele suunatud hüvedest ja soodustustest.
1.2 Tellija valib soovitud Toote(d), Toodete eest tasumise ning kohaletoimetamise viisi. Iga toodet on võimalik osta üks eksemplar. Enne tellimuse lõplikku kinnitamist saab Tellija tellimuse üle vaadata ning vajadusel seda muuta. Pärast tellimuse üle vaatamist kinnitab Tellija tellimuse. Tellimust on võimalik esitada eesti keeles.
1.3 Tellitud Toodete hinnale lisandub Toodete kohaletoimetamise tasu vastavalt Tellija poolt valitud kohaletoimetamise viisile.
1.4 Tellija poolt kinnitatud tellimuse eest on Kaemusele võimalik tasuda internetipanga, deebet- või krediitkaardimaksete abil, Apple Pay või Google Pay abil.
1.5 Tellija ja Kaemuse vaheline leping loetakse sõlmituks pärast seda kui Tellija on Tellimuse kinnitanud ja Kaemus on edastanud Tellijale Tellimuse kinnituse.
1.6 Tellimus jõustub Kaemuse poolt Tellijale Toote välja saatmisega.
2. TOODETE KOHALETOIMETAMINE
2.1 Tellitud Tooted toimetab Kaemus Tellijale vastavalt Tellija poolt tellimuse esitamisel valitud viisile: kas Omniva, SmartPosti või DPD Pakiautomaadi kaudu. Kui Tellija soovib kasutada muud kohaletoimetamisviisi, mida Kaemus ei paku, siis tuleb see enne ostu sooritamist kooskõlastada, kasutades selleks E-poes viidatud kontakte.
2.2 Kohaletoimetamise viisi valib Tellija tellimuse vormistamisel. Kohaletoimetamise hinnad on fikseeritud hinnakirjas, mis on Tellijale nähtav Tellimuse vormistamisel.
2.3 Toode toimetatakse Tellijani alajaotuses 2.4.1 märgitud aja jooksul. Kui Tellimuse kohaletoimetamine on häiritud, siis lahendatakse Tellimusega seonduv Kasutustingimuste alajaotuses 2.4.2 ja/või 2.4.3 äratoodud viisil.
2.4 Toodete kättetoimetamise viisid
2.4.1 Tellimuse kohaletoimetamise aeg on kuni 10 tööpäeva. Kõik E-poes müügil olevad tooted asuvad Kaemuse laos (Eestis) ning tavaliselt väljastatakse tellitud kaup ööpäeva jooksul tellimuse kättesaamisest, v.a. puhkepäevad ja riiklikud pühad. Tellitud kauba jõudmisel Tellija valitud pakiautomaati saadetakse Tellija mobiilile ja e-posti aadressile sõnum, milles on märgitud pakiautomaadi asukoht ning personaalne uksekood. Koodi sisestamisel pakiautomaadi ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Tellija saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta seitse kalendripäeva alates sõnumi saatmisest Tellija mobiilile ja e-posti aadressile. Seitme päeva möödumisel tagastatakse pakk Kaemusele. Kaemus võtab Tellijaga paki kättesaamise osas uuesti ühendust ja lepitakse tellimuse täitmise osas eraldi kokku. Kui Tellijaga ei saada kokkuleppele või Tellijaga ei saada ühendust, kuulub tellimus tühistamisele. Kaemusel on õigus hoida tellimuse summast kinni 5 eurot käsitlustasu ning tellimuse eest tasutud summa jääk tagastatakse Tellija arveldusarvele.
2.4.2 Kui Kaemusel või Tellija poolt valitud transporditeenuse osutajal esineb tõrkeid Tellimuse täitmisega, võtab Kaemus Tellijaga esimesel võimalusel ühendust ning võimaldab Tellijal tellimuse tühistada, muuta transpordiviisi või pakub muu Tellijat rahuldava lahenduse.
2.4.3 Juhul kui Kaemusel ei ole võimalik tellimust Tellijani toimetada Tellijast tulenevatel põhjustel, siis kuulub tellimus tühistamisele, Kaemus hoiab tellimuse summast kinni Tellimuse tagastamisega seotud kulud ning tellimuse eest tasutud summa jääk tagastatakse Tellija arveldusarvele.
3. TARBIJA ÕIGUS TELLIMUSEST TAGANEDA
3.1 Tarbijast Tellijal (edaspidi nimetatud Tarbija) on õigus Toodete tellimusest põhjust avaldamata taganeda alates tellimuse tegemisest kuni Toodete kättesaamisele järgneva 14 kalendripäeva jooksul.
3.2 Tellimusest taganemiseks peab Tarbija Kaemusele esitama kirjalikult, kirja või e-posti teel vabas vormis avalduse, milles näitab ära tellimuse numbri või tellitud toodete nimetused, om pangakonto numbri ja pangakonto valdaja nime, kuhu kanda tagastatav raha.
3.3 Kui tarbija on kaupa kasutatud või kahjustatud, vastutab tarbija tagastamisele kuuluva Toote seisukorra halvenemise korral selle kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. Nimetatud summa arvatakse maha tarbijale tagastatavast summast. Tarbijal tekib vastutus, kui ta on Toodet kasutanud muul viisil, mis ei ole vajalik Toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Tarbija võib tagastada Tooted Kaemuse aadressile: Jalaka 1A, Haapsalu 90509, Läänemaa või saata Omniva, Smartposti või DPD pakiautomaati, mille adressaat peab asuma Haapsalu linnas, Läänemaal, Eestis. Tarbija kannab tellimusest taganemisel Toodete tagastamisega seotud kulud.
3.4 Kaemus tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik Tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas tarbija kantud Toote kättetoimetamise kulud. Kaemus võib maksega viivitada kuni Tarbija on talle tagastanud lepingu esemeks olnud Toote või esitanud tõendi, et ta on selle Toote tagasi saatnud. Toodete eest tasutud summa ja kohaletoimetamise tasu ulatuses, mis vastab Tellija poolt tasutud summale, kuid mitte rohkem kui soodsaim piirkonnas kohaletoimetamiseks valitud transpordiviisi hind. Juhul kui Tarbija tagastab tellitud Tooted osaliselt, siis Kaemus tagastab kohaletoimetamiskulud proportsionaalselt tellitud Toodete arvuga. Kaemus tagastab Tarbijale saatmise kulud täies ulatuses juhul kui taganemise põhjuseks on defektne ehk puudustega Toode.
3.5 Digitaalseid tooteid tagastada ei ole võimalik.
4. TELLIJA ÕIGUSED
4.1 Tellijal on õigus tellida Tooteid E-poes Kaemuse poolt sätestatud hinnaga ja fikseeritud tingimustel.
4.2 Tellijale saadetav Toode peab olema komplektne ning vastama Kaemuse poolt kirjeldatud tingimustele.
4.3 Tellijal on õigus esitada Toote tellimust ja Toodet ennast puudutavaid pretensioone Kaemusele aadressil Aadress: Jalaka 1A, Haapsalu 90509, Läänemaa või e-posti aadressil pood@kaemus.ee kahe aasta jooksul Toote kättesaamisest arvates. Kuue kuu jooksul Toote Tellijale üleandmise päevast ilmnenud puuduste osas eeldatakse, et puudus oli olemas Toote üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus Toote või puuduse olemusega. Tellija peab teatama Toote lepingutingimustele mittevastavusest Kaemusele kahe kuu jooksul hetkest, kui ta sai mittevastavusest teada. Tootel puuduse olemasolu korral asendatakse Toode sama tootega, välja arvatud juhul kui vastavat Toodet ei ole enam müügil. Kui vastavat Toodet enam ei ole müügil, siis Tellija valikul Toode asendatakse või müügileping lõpetatakse ja tagastatakse Tellijale Toote maksumus.
4.4 Tellijal on õigus Toodete tellimusest taganeda vastavalt punktile 4.3.
4.5. Tellijal on õigus Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.
5. TELLIJA KOHUSTUSED
5.1 Tellimuse vormistamisel on Tellija kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanimi, täpne aadress (tänav, maja nr, korteri nr, postiindeks, linn/asula/ või küla/maakond), kontakttelefon ning e-posti aadress.
5.2 Juhul, kui Tellija ja Toote saaja on erinevad, peab Tellija esitama punktis 5.1. fikseeritud andmed ka saaja kohta.
5.3 Juhul, kui Tellija esitatud andmed on ebatäpsed ja/või mittetäielikud ning ei vasta punktis 5.1. fikseeritule, ei garanteeri Kaemus Toote tellimuse nõuetekohast täitmist. Vajaduse korral võtab Kaemus Tellijaga ühendust, et täpsustada tellimusega seotud andmeid.
5.4 Tellimuse vormistamisel kinnitab Tellija, et on nõus käesolevates üldistes tellimistingimustes sätestatud tingimustega ning kohustub neid täitma.
6. KAEMUSE ÕIGUSED
6.1 Kaemusel on õigus muuta käesolevaid Kasutustingimusi ilma ette teatamata, avaldades uued kehtivad tingimused aadressil www.kaemus.ee.
6.2 Kaemusel on õigus igal ajal ette teatamata muuta E-poe hinnakirja, avaldades uue hinnakirja aadressil www.kaemus.ee.
6.3 Kaemusel on õigus tellimuse aktsepteerimisest loobuda või tellimuse täitmisest loobuda, näiteks kuid mitte ainult, juhul kui hinnakirjas on avaldatud ekslikult vale hind.
6.4 Kaemus ei taga, et raamatu kirjeldus vastab Tellija arvamusele raamatu sisu kohta.
6.5 Juhul, kui Tellija ei täida käesolevate üldiste tellimistingimustega talle pandud kohustusi, ei garanteeri Kaemus tellimuse jõustumist ja/või nõuetekohast Toote saatmist.
6.6 Juhul, kui Tellija ei täida maksekohustust korrektselt, on Kaemusel õigus avaldada Tellija andmed maksehäirete registris.
7 KAEMUSE KOHUSTUSED
7.1 Kaemus kohustub Tellijani toimetama korrektse(d) ja komplektse(d) Toote(d).
7.2 Kaemus kohustub vastu võtma ja dokumenteerima kõik Tellija pretensioonid.
7.3 Kaemus kohustub Tellija pretensiooni lahendama 7 tööpäeva jooksul juhul, kui pretensiooni põhjused on Tellijast mittesõltuvad. Juhul, kui pretensiooni põhjus on Tellija põhjustatud, peab Tellija selle koheselt kõrvaldama.
7.4 Kaemus kohustub välja vahetama Toodete praakeksemplarid. Kaemus vastutab üksnes tootmisvigade jm puuduste eest, mis olid olemas Toote üleandmisel Tellijale.
7.5. Kõik pooltevahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta ja tellija soovib jätkata kaebuse esitamisega, siis on tellijal õigus pöörduda:
7.5.1 Tarbijakaitseameti Tarbijavaidluste komisjoni poole aadressil Pronksi 12, Tallinn 10117, e-post: info@tarbijakaitseamet.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta. Avalduse saab esitada aadressil: https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon/esita-avaldus-komisjonile.
7.5.2 Tarbijavaidluste internetipõhise vaidluste lahendamise ODR-platvormi vahendusel http://ec.europa.eu/consumers/odr/. ODR-platvorm on mõeldud eelkõige, kuid mitte ainult, piiriüleste vaidluste lahendamiseks, mis võimaldab tarbijal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiva vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse teises liikmesriigis.
7.5.3 Kohtusse.
Küsimuste tekkimisel helistage telefonil: +372 5645 9900 või kirjutage e-posti aadressil: pood@kaemus.ee
Luge OÜ